Monday, August 6, 2007

Varmkorv

No more Pride. Bögjävlarnas blogg illustrerade ett inlägg om en av dess förtjänster spot on med en varmkorv. Vilket får mig att tänka på en intervju i Trots Allt med den alltigenom förhatlige Tomas Andersson Wij som beklagade sig över att homovärlden var så himla glättig (man får anta att han syftade på bögvärlden, då kanske), när livet för homogays rymde så mycket tragik. Jag vill bara säga, med en fot framför den andra och ett pekfinger fladdrande i luften: "Du, George Michael ringde, och han ville inte ha ett skit av dig, däremot lät han hälsa: 'Fuck you, this is my culture!'".

Jag ber om ursäkt för det där. Ska inte upprepas.

Nåja. Titta på detta. Den som kan ge mig en plausibel koppling mellan ämnet för filmsnutten och det jag behandlat ovan, vinner en dejt med mig. En sådan här dejt.