Wednesday, September 12, 2007

Gena, i <3 u

Ikväll mina kära vänner, får ni inte missa Love streams på Filmhuset. Har ej sett den, men Gena Rowlands i Opening night och A woman under the influence ger mig alltid magkatarr. Som att se sin mor stappla in full, förtvivlad, kåt och asförbannad på ens studentskiva ungefär. Danande om inte annat.

Det är inte klokt vad hon kan göra mig illa till mods. Titta på bilden härunder. Hon har precis insett att allt är ett spel för att göra ner henne. Om ett ögonblick börjar hon fäkta med armarna, skrika osammanhängande, göra grimaser.

1 comment:

salvada kant said...

Jag hade gärna sett den, då hade vi kunnat enacta vår dejt (glömde profilbilden, men jag skulle kunna skicka typ micro eller Alice?), men ska tyvärr göra så mycket mer trista och ytliga saker ikväll.
Glöm inte Losec:en.