Wednesday, October 31, 2007

Men

idag ska vi till IKEA, jag, mamma, min syster och hennes kottar. Det kommer naturligtvis sluta i gråt och skrik. Det är alltid svårt att förutse vem som kommer gråta och vem som ska stå för skrikandet. Men en kvalificerad gissning kan vara:

Syster - skrik
Mamma - gråt
Jag - skrik
Kottar - gråt

Inte nödvändigtvis i den ordningen, vi är alltsomoftast upplagda för improvisation när det kommer till detta att plåga varandra.

Tills dess jag kommer hem och kan berätta hur det went down, vill jag ge er en inspelning som i alla fall för min del för tankarna till en förment romantisk picknick i Villa Giulia-parken vid Roms nationalmuseum, och hur jag och någon annan spanade på ensamma män som smög mellan träden. Jag ger er Samuel West och anledningen till att K:et i Bruno K Öijer inte längre står för Kenneth.

http://www.zshare.net/audio/4563195b588c57/

No comments: