Saturday, December 8, 2007

03:18

6 comments:

salvada kant said...

"blond smal fräsch rakad diskret 37-årig kille" lär nog ha svårt att få svar nu.

E said...

Det tror jag med. Men jag kan känna igen mig i ambivalensen.

Anonymous said...

Min analytiker säger att man måste acceptera och lära sig leva med ambivalensen, ty den är en del av den mänskliga naturen. (Han säger det dessutom på överklasskånska, vilket är en added perk i sammanhanget.)

E said...

Jag skulle vilja säga både A och B om "den mänskliga naturen". Skulle inte göra det på skånska, men däremot med en dans. Spasmodisk och plågsam.

Anonymous said...

Ikväll fick jag se den mänskliga naturen uttrycka sig med dans på ett synnerligen tillfredsställande sätt: Spontant och fullkomligt okontrollerat uppe på ett bord intill baren när jag spelade en Justice-remix på en Death From Above 1979-låt. Jag blev så glad att hjärtat ville spricka!

Hoppas du också har haft det bra, saknade både dig och Sally ikväll!

Anonymous said...

'För säkerhets skull' får en ny innebörd.