Saturday, December 8, 2007

<3



Flickan säger:

- Jag är så glad!

14 comments:

salvada kant said...

Haha! Jag med!!

salvada kant said...

scuse the retardation.

E said...

Med en hårväxt som hennes skulle jag vara superglad hela tiden.

E said...

Inga krav, Sal. Vi är beyond det nu, va?

Anonymous said...

Alla är glada och alla tycker om varandra, då är jag nöjd. Och så kul att ses alla tre!

E said...

Och ingen har ångest! Ok?

Fast jag får ha ångest för jag har Hunters disease.

Anonymous said...

Hunters? Inte Hortons längre då?

E said...

Det har förvärrats, Alice.

Anonymous said...

Jag ville inte säga något, men din ena pannlob hängde på trekvart när vi skildes åt.

E said...

Har du någon idé om var jag kan ha tappat den? Jag är så rädd att katterna får tag i den, förstår du.

Anonymous said...

Kolla i grovtvätten.

E said...

Åh, la du min pannlob där? Ha ha, crazy you!

salvada kant said...

Kej,E,helt kravlösa.



SUCKER!!!!
Det är nu mina krav börjar!!

E said...

Det här känns helt ok.